CHOKLADKALLENDER!!!!

(detta inlägg skulle kommit in igår men glömde visst lägga upp det och lah det som utkast ist så lägger upp det nu ist)

Ajt!

Denna dagen har varit så himla suverän måste jag säga :)!
Dagen flöt på rätt bra så där, och sen vid lunch så fick jag att sms av Emma att jag skulle göra mig beredd på att jag skulle bli glad sen, så när jag var nere i lokalen efter att ajg hade käkat så kom Emma, emma och Linda OCH DOM HADE MED SIG EN CHOKLADKALLENDER!!!!! Går inte att beskriva hur glad jag blev ;D!
TACK ÄLSKAR ER!!!!!
Sen när vi skulle träna så drog jag och Emma och åkte längdskidor och det kändes skit bra :)
Efter träningen och allt drog vi till stadt och där va det god mat när jag kom hem så snackade jag lite med Patric på msn :) <3
Så den här dagen har helt enkelt varit toppen och nu har jag ätit mig fram till rätt datum i chokladkallendern ;)
Men ska ha matte prov imorgon så jag måste plugga vidare!

Puss hej!<3





Min Nya julkallender!!!!<3333

Ätit ikapp mig ;)


Dagens lucka


Pluggande med juice och fika tummen upp på det :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback