CHOKLADKALLENDER!!!!

Holla!

Jag har tänkt på en grej, många bloggare lägger typ upp bilder på dagens outfit osv jag lägger typ upp bilder på dagens mat xD
Funderar på att börja göra det på riktigt, bara för att vara lite udda ;)
Men nu sitter jag oh försöker kolla på julkallendern på datorn för jag har missat massa avsnitt men min dator är inte så snabb som jag önskar att den kunde ha varit. Och jag har fortfarande inte hittat en original chokladkallender, asså ärligt talat hur svårt kan det vara!?
Men jakten fortsätter för jag ska ha min chokladkallender! Ingen wannabe med typ hello kitty på eller bilar eller något sånt utan en original! eller "tråkigt" som Sisi säger :P
Men ska så på julkallender nu :D
Ciao! <3




Dagens middag: köttfärssås och speghetti ;)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback