Göteborg

Chacha!

Har inte blivit ngt inlägg på ett tag nu men det har ju trots allt varit jul, och för er som inte vet, det har varit jul, och har ni missat det måste jag tyvärr säga att ni är lite blonda.
Men jag fick massa fina julklappar och är superduper nöjd :D!
Och i förrgår var jag hemma hos Jessica för att äta upp vårat pepparkakshus, men hennes bror Alexander hade ätit upp alla goda godisarna, restan var äkligt xD Så vi käkade vanligt godis istället :D!
Igår så träffade jag Mi Novio Patric <3
Fick ett superfint hjärt halsband av honom i julklapp :) <3
Och idag så ska jag till GBG med mina mongo vänner Sisi och Jessica, bilder på allt detta kommer senare idag. Hinner inte nu ska med tåget!

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback