Helgen!

Hej hallå!

Det har inte blivit särskilt mycket skrivande nu i helgen som ni säkert har märkt.
Men i fredags så efter skolan drog jag direkt till Herrljunga, först käkade jag mat hos Mommo och Moffa, sen drog jag och mötte Patric men han va hungrig så efter att han hade käka så drog vi till Adam :)
När vi hade chillat där ett tag drog vi ut och träffade massa trevligt folk och senare på kvällen sov jag över hos Adam;)
På lördagen så åkte jag hem från Adam, drog hem till mamma, käkade lite sa hej osv sen stack jag hem till pappa och körde distans på trainer. Det va sjukt jobbigt!!! Trodde aldrig tiden skulle ta slut.
Sen idag då :)
Så var jag duktig så jag gick upp hyfsat tidigt, käkade frukost gick ner till verkstaden och körde distans på trainer igen och tro mig, det blir inte roligare bara för att men har gjort det en gång xD
när jag var klar och hade käkat och gjort i ordning mig så drog jag mot stationen för att ta pendeln till Partille och köpa julklappar med Patric :)
Och för er som inte vet det så är det lucia imorgon så istället för att börja kl 11.25 som jag brukar så börjar jag kl 08.00 -.-"
så fick åka tbx till skara redan idag. jaja det va min helg de :)
kan du inte börja skratta så allt åker ut ur munnen xD
Tjing tjong luftballong!<3




Hade lite kul hemma hos adam på lördag morgon (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback