Inte kul

Tjolahopp Tjolahej!

Igår så var jag med Vonkey, jag skulle möta henne på Storken och när jag var där oh väntade så såg jag Victor och Sofia, så jag satt och pratade en liten stund med dom tills Vonkey kom. Sen gick jag runt lite på stan med Vonkey och gjorde två inköp ^^
När vi kände oss klara på stan så gick vi hem till mig och bytta julklappar, när det var gjort bestämde vi oss för att dra till hemmakväll och köpa godis :D! Mycket mumsigt <3
Detta skulle jag Kanske egentligen ha skrivit igår men mitt internet funkade inte "/
Och Idag hade jag tänkt att lägga upp bilderna på mina presenter och min inköp men jag tog bilderna med mobilen och jag glömde min mobil laddare hemma i Alingsås...
Så bilderna kommer så fort jag har fixat laddare, typ i helgen då :P
Men idag så åkte jag till Skara Önskar verkligen att lovet redan hade börjat men så gött kan man tydligen inte få ha det.
Efter skolan så drog jag ner till lokalen och tänkte gå på mötet som vi har varje måndag, men det var helt tomt där, kändes super konstigt men tillslut hittade jag Linda i ett litet hörn i omklädningsrummet xD
Så satt vi i lokalen i typ en halvtimma (hon hade suttit där i 4 timmar) och så kommer det in lite folk, men dom går igen.
Vi bah "men hallå vart ska dom eller? mötet börjar juh snart?" Näh men då visar det sig att det inte är något möte!
Kul att vi blev informerade så vi visste att vi kunde gå hem :P?
När jag kom hem så väntade det mig underbar Karé och ugnsbakad potatis i kylen.
Men efter att jag hade ätit min mat insåg jag att jag behövde ladda min telefon så jag börjar rota i min väska efter laddaren och till min besvikelse inser jag att den inte ligger där, så troligtvis lade jag den framför datorn hemma hos pappa igår när jag hade tänkt att göra mitt inlägg och glömde den där, kul....
SÅ OM NÅGON HAR EN XPERIA LADDARE ATT LÅNA UT VORE JAG TACKSAM!
De va min dag de :)

Adios! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback