Jippi!

Tjollahopp Tjollahej!
Denna veckan känns som en lyckad vecka och jag hoppas att det fortsätter på samma sätt :)
Visst var gårdagen inte den bästa eftersom min telefon försvann men det var annars en väldigt kul dag förutom det och hade inte min telefon försvunnit så har jag inte fått min nya telefon tidigare :D!
För idag så kom mamma hit med min nya telefon! Mina föräldrar är verkligen underbara! Igår kom pappa hit med mina skidor fast han egentligen inte hann och idag kom mamma hit med min nya telefon!
I alla fall så var jag på City Gross för första gången idag och när jag var där så införskaffade jag mig lite fika, dekorationer till mina adventsljus och en stjärna :)
Jag hade tänkt köpa en chokladkalender och en ljusstake också men varken ICA eller ity Gross verkar vilja ha en vanlig ljus stake som inte är typ 15cm hög eller en vanlig julkalender som inte har typ hello kitty, dumle, byggare bob eller annan skit utan en vanlig hederlig julkalender, hur svårt kan det vara !?
Men det är lite jobbigt för jag har inge nummer typ på min mobil så smsa mig gärna så att jag får era nummer :)
Kram Ida <3



Så här blev min adventsljusstake :) (Decemberljuset ska inte stå där, letar efter ljusstake så den får stå där så länge)


Eftersom det var första advent idag så invigde jag mitt decemberljus :) <3


Julstäming på G
Min nya stjärna! <3

Min nya telefon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback