Julbord

Hoohooo!!

Idag så var det julbord till mat i skolan och det betyder så klart jul mat :D
Och till maten så blev vi bjudna på julmust och tomteskum eller vad det nu heter, blev skit glad när jag fick julmust till maten :D!
Efter maten så var det dags att träna men fick åka och möta pappa innan jag tränade så jag kunde få mina vinterskor så jag inte skulle frys ihjäl eller något?
Tyckte det va lite onödigt att åka upp med skorna idag eftersom jag ska hem imorgon men jag klagar inte snarare tvärt om :D
Blev ett kort träningspass med tänka på att jag hade ont i halsen igår, efter all träning så stannade jag kvar i lokalen och pluggade lite för skulle ju ändå tillbaka dit sen för julbord med cyklisterna :)
Det var super mysigt först lite glögg, sen mat efter det så var det godis dags och då spelade Axel och Thomas lite gitarr. När dom var klara fick vi lite trollerikonst och tro mig det var *** skit coolt!
Han gjorde massa super häftiga saker som jag tror ingen förstod, jag brukar ändå liksom ha en liten aning om hur personen gör eller så ha lite gissningar man jag fattade absolut inte alls hur han gjorde det han gjorde det var helt sjukt!
Men Kul var det i alla fall dagen har varit suverän och imorgon bär det av till Alingsås igen :)
Sweet dreams <3







Min skollunch! (skumtomten i hörnet är efterrätten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback