Städdag, igen...

Tjabba tjena!

Nu så har jag precis tränat och tänkte berätta lite kort om min dag!
Dagen började med städning hemma hos pappa för det var inte riktigt klarstädat.
Så jag fick springa lite på mattor idag igen, och jag spelade in så ni får se hur jag gör när jag städar mattor :D!
Och jag insåg att det är ganska bra när man städar för man hittar saker som man har letat eter, t.ex så hittade jag min gröna MP3 som jag har etat efter länge och när jag hittade den och blev skit glad sa pappa att det låg en till i verkstaden, och det är min svarta som jag har letat efter också xD
Min farbror och min kusin Adam(min andra Adam kusin xD)
När städningen var över så drog vi till pappa farbror och hans fru, Sune och Asta.
Efter det åkte vi till farmor och farfars grav och tände ljus sen tränade jag och nu skriver jag det här inlägget :D!
God JUL! <3




Trött Ida redo på att städa!

Det går inte att ladda upp filmen så ni får helt enkelt klicka här och se den på youtube ist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback