Plugga

Buenos tardes!

Fick tillbaka mitt Samhäll/mediekunskaps prov och va 3,5p från MVG är as nöjd :D!
Efter skolan drog jag ut och körde vintercykel, men min skärm gick av så det var väll inte precis dagens höjdpunkt.
När jag kom hem åt jag lite köttfärssås och spaghetti (a) och sen satte jag mig och pluggade engelska för ajg har ett engelska prov imorgon -.-"
Får hoppas att det går bra, imorgon drar det iväg mot Herrljunga. Hoppas jag får träffa kul folk där :)
Men imorgons fyller även Josefine 18!!!!
Grattis till henne i förskott :)
Jaja, ska dra mig mot sängen nu.
Hej svej leverpastej! <3



<3

Kommentarer
JOSEFINE säger:

Vad söt du är !! Tack så mycket ! =D

2010-12-10 | 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback