Skit dag....

Hej!

Denna dagen var inte precis lika bra som gårdagen.
Dagen började med att jag försov mig till kvart i åtta men jag kunde fortfarande hinna till skolan om jag tog cykeln. Så jag skyndade mig med att ta på mig kläderna och allt och sen när jag tog på mig skorna märkte jag att ngt var fel så tittade jag ner och vad ser jag? Jo dragkedjan gick sönder på mina ända vinterskor.....
Så jag fick ta mina turkosa tygskor som var väldigt slitna i sulan och springa ner till cykeln. När jag fått ur cykeln ur förådet och skulle hoppa på så gled jag av pedalerna direkt! Då insåg jag att mina slitna sulor fik absolut inget fäste på mina pedaler så så fort jag satte foten på pedalen gled den av, kul.....
Men jag kom till skolan fem minuter sent så det var inte så farligt eftersom det bara var resurs tid.
Sen så kändes bara dagen som en stor motgång och hade ont i halsen så kunde inte träna.
Men nu så känns det som om dagen blir lite bättre för jag har lagat karé och ugnsbakad potatis och den blev väldigt gott :)
Men nu ska jag snacka lite med Patric :) <3
Ciao!<3




Mumsig mat ;)

Dagens lucka :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback