Sovdags?

Tjingeling!

Jag känner att klockan börjar närma sig läggdags så jag tänkte dags för ett inlägg :D!
Idag var jag med Vonkey och Patric, det har varit en fett nice och rolig dag tycker jag, hoppas dom håller med ;)
Efter att Vonkey hade åkte så tog jag och Patric lite kort men dom orkar jag inte ladda upp nu tar det imorgon om jag hinner ist :) <3
På tal om imorgon så ska vi ha kalas imorgon :)
Eftersom min bror fyller år på nyårsafton så ska vi fira honom imorgon och på hans fördelsedag kommer dom flesta skjuta raketer åt honom :D!
Så imorgon blir det till att träna, åka till mamma fixa iordning och sen kalas :)
Men ska nog ta och vara lite otrogen mot Patric nu, för jag ska dejta min säng

God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback