1:a advent

Tjabba!


Idag är det första advent som många säkert redan vet, och för dom som inte vet så påminner jag!
Så eftersom Emelie sov hos mig från igår tills idag så gick hon även med mig på tomteparaden :)
Vi fick även besök av Victor och Markus så vi lagade lite tacogratäng och hade det trevligt.
Sen vid fem skulle jag egenltigen gått på tomteparaden med Jessica, Sisi och Emelie men eftersom Victor och Markus va på besök så fick vi gå med dom istället :)
För er som itne vet vad tomteparaden är så är det enparad som går i Alingsås varje år 1:a advent, och då är det en parad som går genom staden med musik, typ cherleader, lucia och godis-utdelning. En sak som nästan är ett måste att gå på!
Efter paraden åkte Emelie och Markus och Victor Stannade kvar hos mig :)
En trevlig dag, imorgon bör det av till skara igen.

Puss hej!


Min Bitch Emelie(längesen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback