Dålig dag.

Hej hallå!

Blev tyvärr inget inlägg igår förlåt, var trött och glömde!
Men det hände inget speciellt då ändå, Skola, träna TC-cykel, lite irriterande var det men nog som gårdagen!
Idag så har jag haft prov jag tyckte det gick bra men få väll se sen om läraren tycker det samma.
Sen råkade jag slå ut Emmas varma choklad efter att jag hade kramat henne, kände mig super dum och det var skit pinsamt, förlåt Emma!
Men fick torka upp allt sen när det typ var tomt i korridoren och det var inte heller någon vidare rolig upplevelse.
Men mina klasskompisar fick sig iaf ett gott skratt och det är ju kul för dom?
Träningen gick inte heller så bra sen. Kändes trögt redan från början, tappade efter ett tag och sen kom jag aldrig ikapp. Gick skit segt tyckte jag och trodde jag aldrig skulle komme hem!
Men efter tre timmars körning kom jag äntligen tillbaka!
Och jag kan säga att jag var väldigt kall då!
Så när jag kom hem så var det filt och varm choklad och en klementin som gällde medans jag väntade på att maten skulle bli klar.
Men ska sova nu är super trött!
God natt <3



Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback