Falun

TjoTjohej!
Har varit i Falun idag och gjort LIVI-test. Gick så där tyckte jag. Men bättre lycka nästa gång kanske?
Fick gå upp 03.00 i morse eftersom vi åkte kl 05.00! det var jobbigt men jag kom upp ovanligt lätt, jag var knappt trött konstigt nog?
Iaf så efter att jag hade kört mitt test så skulle vi åka hem och jag hade ingen mat kvar så tänkte att jag skulle köpa lite mat när vi stannade till istället för vi stannade en gång på vägen upp och skulle stanna på samma ställe på vägen tillbaka. När jag stod sen vid kassa och skulle betala min varma choklad och baguette så funkade inte mitt kort!?
Hon i kassan sa att Swedbanks server inte var online och vart offline i typ hela Sverige eller något liknande, så jag kunde inte betala med kort, men jag hade lite lösa kronor så jag hade råd med min varma choklad men vad hjälper det när man är hungrig?
så fick åka hela resten av vägen hem utan mat och när jag kom hem så väntade en mumsig pastasallad i mitt kylskåp!
Glömde säga att stället där vi gjorde testerna ligger väldigt nära lugnets camping (där MTB-SM gick förra året) så jag gick dit lite för skojs skull :)
Hasta Luego
I somras
Idag, det ser inte riktigt ut som samma ställe.


Minigolf banan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback