Fars dag!

TjIpP tJiLlEvIpP!

Blev inget inlägg igår men Igår så var jag hos vonkey det va nice!
De va jag vonkey hennes syster och hennes systers pojkvän och ett antal herrljungabor, dom är läskiga!
Men det var en rätt skoj innan det var jag hos mommo och moffa med mamma och träffade mina kusiner osv.
Kuldag!!
Men idag är det ju som sagt farsdag så vad gör man då? Jo man tillbringar dagen med sin far!
Så under morgon har jag varit hos vonkey och haft cp-kul, va på väldigt konstigt humör?
Sen hämtade pappa mig och nu är jag hemma hos honom och lagar mat, men jag tror inte riktigt han gillar min hjälp för jag snyltar av maten(a)
Blir till att träna lite senare.
Tyvärr så blev det inga bilder från gårdagen men ni överlever nog tror jag :)
Men förresten så har jag varit tillsammans med Victor i 11 månader idag för dom som är intreserade (a) <3
Fick inte träffa min bror denna helgen för han blev kvar i stockholm...
Men imorgon bär det av till Skara igen känns lite läskigt eftersom en kvinna blev mördad och halshuggen där i fredags! Vi lever i en hemsk värld.....
Hare gött!

Puss Hej!




<3

Kommentarer
Anonym säger:

VADÅ LÄSKIGA?

haloween var förra helgen ;)...eller förr förra hahha

2010-11-15 | 18:56:35
Bloggadress: http://perry.webblogg.se/
Ida babe säger:

Höhö ni e inte som alla dnra sofia xD

2010-11-15 | 19:52:26
Bloggadress: http://blaballong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback