Förlåt

Glömde lägga up ett inlägg igår igen!
Men jag hade faktiskt ett skäl igår, efter skolan så fick jag skynda mig hem och packa och göra iordning för att sedan ta bussen till falköping för att sedan därifrån ta tåget hem, men jag åkte inte ända hem utan stannade i Herrljhunga.
Där jag var med Victor, Sofia och Patrik :)
Sen vid typ halv 12? kom min bror och hämtade mig och körde hem mig, dagen var grymt bra :*
Men nu sitter jag hemma hos Maschmout(Jessica) och vänter på att vi ska åka till Elmia i Jönköping för det är cykel mässa!
Hoppas på att träffa massa kul folk där :)

TjingTjong luftballong!





Hon e heet! <3 


Tänkte lägga upp en bild på mig bara för att liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback