Ingen telefon!

Hej hopp!

Denna dagen är inte precis lika lyckad som igår måste jag säga.
Dagen började bra, hade tre lektioner under hela dagen sen så kom pappa upp med mina längdskidor.
Sen när träningen började så drog Jag, Emma, Dennis Ludwig och Marcus ut och körde längdskidor, killarna stakade i princip hela vägen! Jag hamnade långt efter och tappade väldigt fort!
Men tur för mig så var dom snälla och väntade.
Men något som däremot inte var lika snällt var att efter att vi hade kört ett varv så drog vi ut och körde ett varv till på åkern och dom putte ner mig och Emma i snön hela tiden... fast ibland så behövde dom inte ens röra mig för jag ramlade ändå för att jag skrattade så himla mycket xD!
Men sen när vi hade kört ett och ett halvt varv på åkern så insåg jag att min telefon inte längre låg kvar i min fick!
Så vi åkte ytterliggare ett varv för att leta efter den men vi hittade den inte, och eftersom vi var så himla kalla efter all snö och de va typ -11 grader ute så fick vi gå tillbaka till lokalen för telefonen kunde kanske ligga där.
Men icke sa nicke! Ingen telefon där inte! Så jag bytta om och gick tillbaka till skidspåret och letade lite till, men helt förgäves.
Men tur för mig så skulle jag ändå förnya mitt abonnemang om fem dagar och då skulle jag få en ny telefon men mamma gick till telenor och pratade med dom och hon kunde förnya det redan idag så har jag telefon i helgen igen :D
Och jag får en ny telefon vilket jag har längtat efter väldigt länge! En Xperia X8! :D<3
Men nu måste jag leva utan telefon i tre dagar och om man är telefon beroende som jag så är det hemskt :'(
Jag kan inte ringa eftersom jag inte heller har någon hemtelefon, inte smsa ingenting! XD
Men det här är nog nyttigt för mig :P
Nu blev det en väldigt lång text så dags att avsluta den!
BTW så införskaffade jag mig lite juleljus idag för att få in julstämningen så nu är det bara mini-julgran, chokladkallender och julstjärna som saknas <3
Tjing tjong luftballong



Min adventsljusstake :)
Min nedräkning till julafton ;D Invigs imorgon :)
Min nya telefon som väntar hemma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback