Kallt

Tja Banan!
Sitter i lägenheten med Emma L. Emma A var här förut men gick nyss.
Det är lite jobbigt att umgås med Emmor för det är svårt när man ska fråga den ena en grej.
Men men. Jag och Emma A var på COOP och storhandlade, eller jag storhandlade och Emma följde med rättare sagt.
Det kanske inte var så mycket storhandling egentligen men jag kom hem men en papperspåse som var rätt full!
Nu sitter jag och Emma här i min lägenhet och är propp mätta för jag lagade taco gratäng och min taco gratäng är inte äcklig kan jag säga!
Emma cyklar hem mätt i kylan, kan tyvärr inte säga hur kallt det är för min termometer mår inte så bra?
För det är inte precis 45grader ute?
Simma lugnt!


Mumsig tacogratäng!


Joh den stämmer nog, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback