Längdskidor!

Hallojsan!

Jag hade tänkt att ladda upp bilderna igår kväll men detblev lite för sent hemma hos jessica så när vi var klara var det nästan bara för mig att gå direkt hem och lägga mig eftersom ajg skulle upp tidigt idag.
Så jag lägger upp bilderna idag istället :D!
Idag ska jag i alla fall åka längdskidor, ska bli kul att se hur många gånger ajg ramlar eller hur mycket snabbare jessica är än mig för det var så himla längesen jag åkte!
När ajg kommer hem är troligtvis Emelie här, är hon inte det så kommer hon snart, för hon ska sova hos mig tills imorgon, AZUM!
Blir nog kanske ett inlägg ikväll också vi får se lite annars blir det imorgon ;D

Önska mig lycka till! <3


Ett pepparkakshus på G ;) <3


Kletigt socker!


Doppa huser i socker


Doppa skoerstenen i socker


Skortstenen på plats ;D


Huset klart, nu saknas bara godiset och glassyren ;D


Bruden e het ;)


hmm.... happy holloween?


Karamellfärg till glasyren ;D


Azuum!


Jessicas sida av pepparkakshuset ;D


Jag är helt inne i mitt glasyr fixande (a)


Min sida nästan klar, I<3J


Jessicas sidor ;D


Klart! <3


Min sida klar! :) <3 (jag gjorde en granhäck (a) )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback