Ledig

HejHopp!

Idag har inte hänt något specielt, vaknade åkte till pappa, kärde trainer, åkte till mamma och åt.
intresant vah?
Men däremot så fick vi besök av mammas kompis Melaine(vet ej hur hennes namn stavas) och Arthur(hennes hund)!
Rätt kul för det är nog en av värdlens mest gosiga hund. Han ser lite ut som en kamphund men är hur söt och glad som helst!
Haha det märks att han inte är någon kamphund för när brevbäraren kom så stog han och kollade på dörren för han hörde att det var någon utanför och när posten flög ner i brevinkastet så flög han bakåt och blev livräd! Det va skitkul! haha
Vonkey kom även på besök ett tag sen åkte hon och även Melaine och Arthur åkte så då var det bara för mig att börja plugga igen men nu så verkar jag kunna allt och det va på tiden känner jag!
Har glömt att säga att jag är ledig idag och imorgon för att lärarna på min skola ska planera inför gymnasiet 2011 eller något liknande? Så vi är lediga så för mig känns det som om det är söndag eller något :D!

Au revoir



eftersom jag inte har några bilder från dagen så får det bli en snyggwe bild på mig :D!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback