Otur?

Hej Hallå!
Sitter hemma hos mamma och väntar på vonkey.
I morse så ringde pappa och väkte mig för att säga att jag borde dra ut och träna för det skulle komma regn.
Så jag gjorde mig i ordning och när jag gick ut för att hämta cykeln började det dugga lite och när jag hade satt mig på cykeln för att trampa iväg så började det regna, och det regnade hela cykelturen.
Efter att jag hade tvättat cykeln och skulle gå in till huset vad händer då?
Jo då har det helt plötsligt slutat regna!
Vissa har mer tur än andra.
Drog in till stan sen till mamma och nu sitter jag här och väntar.
Imorgon bär det av till Norge till Victors stuga.
Så det man kommer inte kunna kontakta mig från onsdag eftermiddag/kväll till söndag någon gång.

Hare bäst :*



Vonkey (gammal bild hon e brunett nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback