REKLAM

Hej Hallå!
Det blev visst ett blogginlägg idag i alla fall ^^
Jag måste bara säga det att jag har alltid varit en sån person som inte fattat varför folk har "ej reklam"-skyltar på sina dörrar för hur jobbigt är det egentligen men lite reklam liksom?
Men nu förstår jag varför! När jag kom hit i tisdags så hade jag en stor hög med reklam innanför dörren, sen så dagen efter när jag kom hem efter skolan så låg där ännu mer reklam, och nu när jag kom hem efter att ha handlat så vad ligger innanför dörren?
Jo ännu mera reklam!
Shit! Men jag ska ändå inte ha någon "ej reklam"-skylt, det är inte riktigt min grej ;)
Men just nu så håller jag på att laga mat, det blir Ugnsbakad lax, ugnsbakad potatis klyftor och kallsås! :D
MUMS!
Men under tiden som det står i ugnen får jag nog ta och diska och plocka i ordning lite här för det ser inte särskilt vackert ut...
Efter det blir det väll till att plugga.. grymt kul *NOT*
Och imorgon bär det av till Alingsås igen!!!

Ciao! <3






Reklamen.....



Köpte lite gott ät jag var och handla, Mums!
Och nej jag pallar inte rotera ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback