Skara

Hello!
Nu är jag tillbaka i Skara, tog ett litet mellanstopp i Herrljunga för att få träffa Victor i några timmar också, träffade Sofia också :)
Asså shit, åkte buss från Falköping till skara och det va skit läskigt för busschauffören körde helt konstigt, det va as mycket snö ute och han körde om personbilar på en hyffsat smal väg!?
jag har aldrig ens varit med om att en buss kört om en bil överhuvudtaget!
Sen kunde han knappt stanna!
Lite läskigt....
Iaf nu sitter jag i lägenheten och ska nog dra mig mot sängen måste upp tidigt imorgon så att jag är pigg när jag kommer till skolan för jag har prov kl 08.00 och jag lyckas aldrig komma i tid till skolan så jag ska försöka vara där extra tidigt så jag hinner plugga lite.
Hej Då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback