Snabb dag

Hallojsan!

Jag måste verkligen säga det att den här dagen har verkligen gått fort!
Imorse(eller i förmiddags som Jessica skulle säga) så tränade jag med jessica, sen vid tre så hämtade mamma mig på gymmet sen pluggade jag lite, skrev ett brev och nu är kl halv sju och det är kolsvart ute! VART TOG TIDEN VÄGEN!?
Hur som helst så va det ganska gött att bara vara själv idag, eller själv och själv mamma va ju här men ändå.
Och så fick jag se mitt skolfotto idag! Det blev faktiskt väldigt bra och jag är för en gångs skull nökd :D!

Imorgon blir det till att träna som vanligt... måste nog köra dubbla pass då, sen får jag se om jag hittar på något annat men det lär väll bli att jag får plugga istället.


Bye Bye!





Det finns en viss likhet eller hur ;)?


Nöjd :) <3

Kommentarer
den bästa som du SKA baka pepparkakshus med säger:

sööööt :D

och kl halv ett är förmiddag -.-

2010-11-26 | 18:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback