SNÖ

Hey!
Måste bara säga att jag fick världens shock imorse när jag skulle åka till skolan för jag hade inte tittat ut genom fönstret och så vevade jag upp gardin och oj!
Jag visst att det skulle komma snö men jag blev ändå super förvånad.
Hade prov i samhäll idag också, får se hur det går, jag tror det går skit....
Efter skolan var det dags att träna, hade tänkt att köra TC för att det var så mycket snö ute men NEJDÅ!
Tvilingarna Fransson Och fröken Ahlstrand var tvungna att köra ute så jag körde med.
Och jag kan säga som så här: Det var kallt, det blåste, det blåste snö, det var halt, det var 1dm snö och där det hade blåst var du mycket mer.
Nu håller jag på att tvättar och ser på TV ska strax dra till stadt och käka.
Glömde nästan säga att min kära vän vonkey fick veta idag att hon ska bli moster så grattis till henne och hennes syster! :D <3

Hejdå<3


Min morgon shock



Mätte ute på balkongen



Moster Vonkey! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback