Sovdags?

Hej Hallå!
Sitter just nu farmför tv'n och käkar  chokald har precis käkat hamburgare och gjort pastasallad.
Måste bara säga att min pappa är konstig... han skar sig i fingret idag och det var ganska djupt. det blödder igenom både blostret och en hanske oh vad gör han? han drar på med papper, det blöder igenom pappret men han tycker inte att han borde sy.
Aja där hade ni min morgon, hehe.
Jag gillar verkligen mina måndagar, har bara två letioner och börjar halv 12 så kan sova hemma tills måndag istället för att åka hit på söndagen.
Imorgon åker jag till Falun och gör livi-test. Ska åka från lokalen senast 05.00 så måste gå upp vid 03.00 typ!?
Shit vad jobbigt!
Men jag har storhandlat idag så jag har lite mat med mig.
Är lite orolig över att inte vakna eller somna om eller inte höra alarmet eller något. Eller vara försen så jag inte kan åka med?
Jobbigt! jaja önska mig lycka till!
Adios


Bilden är från MTB-SM förra året <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback