Städdag!

Holla!
Hade en lektion idag så jag slutade typ tio. Efter att jag hade slutat passade jag på att träna lite TC och köra lite styrka så hade jag gjort det så jag kunde dra hem sen.
Så när jag hade duschat klart och så vid 1 så drog dom andra ut och cyklade.
När jag kom hem var jag väldigt hungrig så jag lagade till mig lite ugnsbakad lax, ugnsbakad potatis och kallsås. Älskar det!
Sen var det städdags! Dammade, damsög och moppade hela lägenheten. Efter det satte jag mig och pluggade lite.
Jag kände mig så nöjd med mig själv så jag tyckte att jag var förtjänt chokladpudding. Snart är det dags att diska, käka kvällsmat och dejta sängen :)
Imorgon drar jag hem till underbara Alingsås.
Glöm inte farsdag på fredag <3
Kram Ida


Ser kanske inte så gott ut men MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback