Städdag

Hejsvej!
Har varit städdag idag. har städat huset hos pappa från kl10 typ till klockan 3.
Jag som älskar att städa? Men jag ska inte klaga.
Sista timmen var så dryg, jag pallade typ inte städa mer så jag satt mest och kollade på typ.
Efter städningen drog jag och pappa in till stan så han kunde klippa sig och fixa lite grejer.
När vi var klara där så åkte vi ut till Allebike så jag kunde införskaffa mig en headwear som jag ska ha när jag cyklar. Jag har typ haft 3-4st men lånade ut två till mina kompisar och nu e dom borta.
Jag köpte även en mössa som jag kan ha under hjälmen och när jag ändå var där så införskaffade jag mig en hjulväska som jag kan ha mina vincents hjul i.
När vi kom hem drog jag ner till verkstaden och körde på trainern i en timma.
Pusshej <3


Hjulväskan

Heaswear & mössa

Kommentarer
Anonym säger:

men erica hade la en hemma hos sig eller? :P

2010-11-07 | 19:00:16
Ida babe säger:

Joh men jag kunde inte få den denna veckan och hon visste inte ens vart den var hemma den var hemma ngn stans :P

2010-11-07 | 23:54:16
Bloggadress: http://blaballong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback