Trött

Tjotjohej!

Jag är myket trött nu så det får bli ett kort inlägg!
Provet jag hade idag kändes skit bra men sen när vi igenom dom rätta svaren och då kändes det inte lika bra igen kan jag säga.... är inte lika säker på om jag kommer få godkänt längre..
Efter skolan så tränade jag och bestämde mig för att plugga direkt när jag kommer hem! men vad händer?
Först fastnar jag lite framför datorn och seden så var jag s trött så jag tänkte jag lägger mig och blunder i 10 min, men 10 min bliv typ mer än en timma!
Så nu ska jag har prov imorgon jag hoppas det går bra ändå! är för trött för att plugga nu för allt jag läser in försvinner ut lika fort igen!
Så önska mig lycka till!
Kommer kanske inte bli så mycket inlägg denna veckan får se måste egentligen plugga! Men jag ska göra mitt bästa!
Kram från Ida





I See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback