Trött

Hello!
Just nu sitter jag och ser på tv är ganska trött så ska nog gå och lägga mig efter detta inlägget.
Dagen har varit bra förutom att Viktor har börjat att kalla mig för Alingsåsaren istället för Ida, han tyckte det var ett bra smeknamn?
I alla fall så har jag tur så kanske jag bara har typ en lektion imorgon, YAAY :)
Körde TC idag efter skolan och det var skit jobbigt!
Sen drog jag hem och käkade och pluggade lite, snackade lite med Victor och målade lösnaglarna för att kolla hur mina nagellack ser ut(a)
När jag ändå höll på så målade jag mina naglar, det syns typ inte för det e typ genomskinligt men bättre än inget.
Men det var min dag det, interesant va?
Men imorgon blir det till att träna sen blir det städdag!
Blir det tid över får jag väll plugga men kommer väll hamna framför tv'n som vanligt.
Toodeloo


Mina nagellacksfärger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback