Hejsvej

Tjipp Tjillevipp!
Vaknade upp idag och va sjukt trött!
Helt plötsligt kommer min bror in och frågar varför i helvete inte telefonen fungerar, som om jag skulle veta det liksom?
Så tittar jag på telefonen på mitt rum och hoppsan, den har jag tydligen vält ner när jag sov eller något så luren var inte pålagd, hehe.
Det var tänkt att jag skulle dra ut och träna på morgonen men jag hade absolut ingen lust och hade världens beslut ångest om vad jag skulle träna och var osv. Men till slut efter att ha rådfrågat både mamma och pappa blev det att köra runt laggar backarna och runt stan typ.
Efter träningspasset fick jag besök av mina syslingar och det var ganska kul faktiskt för Alice var typ övertrött så hon skrattade åt i princip allt!
Drog in till stan efter att dom hade gått och träffade Nathalie och Sisi.
Vi gick runt och chillade lite på stan, och när vi var nere vi torget ser jag Mashmout!(Jessica) Jag trodde att hon var kvar i falun så jag blev as glad för jag trodde inte att jag skulle få se henne på hela lovet så jag skrek as högt, typ hela torget hördre mig tror jag?
Lite pinsamt efter att jag hade skrikit men, men.
Efter att Jessica och Cissi(en annan Cissi) hade gått bestämde vi oss för att skrämma dom när dom gick ljus i Alingsås och det lyckades vi med!
Rätt skoj måsta jag säga.
Rätt lyckad dag. kram på folket<3
Men imorgon blir det till att städa hemma hos pappa.
Jaja, ska dra mig mot sängen nu.
Hejsvej Leverpastej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback