Hemma från herrljunga

Var tvungen att åka hem idag från Victor, måste ju träna.
Ville stannat längre egentligen men jag ska ju åka med honom till norge på onsdag, så då får jag ju träffa honom massor och det gillar jag!
Så jag hade hade tänkt att försöka att passa på och träffa mina kompisar nu innan onsdag.
Men i alla fall så när jag kom hem så var det dåligt väder och det skulle bli mörkt snart så jag drog ner till verkstaden och körde lite trainer(cykeln sitter fast i en maskin typ). Lite jobbigt var det för jag hade ingen musik, ingen klocka, lite kallt var det och våran luft sak som finns i verkstaden lät så högt, så när jag satte på musik på mobilen så hörde jag typ inte.....
Men det gick bra ändå.
Efter mitt lilla träningspass så drog jag iväg till min kära vän Vonkey(Veronica).
Vi drog till maxi men ingen av oss vet egentligen varför så när vi väl var där inne så köpte Vonkey en julmust till oss var bara för att liksom.
Mär vi kom tillbaka så fixade vi till hennes blogg lite, de va niicee.
Jag kollade runt lite på vår gamla dator och hittade massa gomla bilder, och shit vad folk har ändrats!
Jag blit lite sugen på att färga om håret och klippa det kort när jag tittar på alla gamla bilder.
jobbigt.
Nu sitter jag typ och gosar med min saknade hund Ingo <3
Undra om jag kanske kan sno med honom till skara när jag åker dit nästa gång?



Min hund <3



söt men knäpp <3



brunt och kort?

Kommentarer
Anonym säger:

Och farlig.....

2010-11-07 | 19:03:36
Ida babe säger:

vad är farligt :P?

2010-11-07 | 23:55:53
Bloggadress: http://blaballong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback