Hemma

Nu är jag hemma igen. Har haft öppet hus i skolan idag så är kompledig imorgon.
så mitt lov börjar idag! yaay
Det var rätt mycket folk på öppet hus men inte särskilt många som va nere på cykeldelen.
Jag fick en liten överaskning för victor och hans föräldrar kom dit och kollade dom villa så hur min skola såg ut och cykel delen osv. <3
Dom körde hem mig sen så det hade jag inget emot precis. Igår så sätdade jag och Emma min lägenhet och det blev riktigt bra faktiskt!
Är ganska stolt måste jag säga.
Håller fortfarande på att fixa i ordning bloggen men den blir bara bättre och bättre tycker jag.
Imorgon blir det till att plugga och åka till herrljunga.
hare gött :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback