Herrljunga

Idag har jag då hoppats på en liten sovmomorgon.
Men nej, så gött kunde man tydligen inte få ha det för man ska upp och fixa tvättan kl 10 på morgonen,
sen ska man sätta sig och skriva klart källrkitiken och bokredovisningen som tog halva dagen för att mamma tjatade på mig hela tiden att ajg skulle gå ner i tvättstugan och hänga upp tvätten. När jag äntligen var klar med läxa och tvätt så var det dags att göra i ordning mig, för skulle ju till herrljunga!
Fick träffa massa skönt folk där!
Kvällen va bra, jag drog hem till Victor sen och sov där så de va nice.
Kommer inte på så mycket mer att skriva så det här får väll räcka för dagen.
köss å adjöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback