Trött

Hey!
Jag vet inte varför men jag är väldigt trött!
Har kört TC(test cykel) för första gången idag, det e typ som en spinning cykel fast lite äldre. Det va jobbigt, kanske e därför jag är trött?
Måste bara säga att igår när jag höll på och fixade lite på bloggen eftersom den är "under renovering" så fixade jag lite koder, bytta ut lite siffror oh jag kände mig skit smart!
Emma tyckte nog jag va lite knäpp.
Men nog om gårdagen dags för idag!
Som sagt, idag har jag kört TC och de va jobbigt! Hade lekdag typ i skolan idag så vi har bara haft en lektion, det va rätt chill. Just nu sitter Emma och färgar sitt hår rött! Blir lite sugen jag med på att färga håret, kanske rött?
Fast mest sugen på typ brunt eller ngt, men jag pallar inte med utväxt osv. Nu ska vi bara vänta 45min och sedan se resultatet! chipp chillevipp! <3

Emma med färg i håret ;)

och nu e de klart :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback