IDA IS BACK!

Hejsan folket!

Dagen har varit underbar :)!
Dagen började med idrott, och det va skit kul xD!
Vi hade typ boxning, jag var med Johan, och vi tog det inte särskilt seriöst! Ganska mycket skratt :)
Sen körde vi typ intervaller? vi skulle boxa sex ggr, springa till mitten göra armhävningar springa lite till göra sittups och sen springa tbx och göra samma sak igen, bara det att andra gången jag skulle göra armhävningar så tittade jag upp på Koca och hon såg lite rolig ut enligt mig så jag fick väääärldens skrattanfall och bara la mig ner och skrattade! sen låg jag där ett tag xD
Dagen flöt på, efter att jag hade tränat fick jag träffa Elinpelin! <3
Det var ett tag sen sist :P
Har känt mig superduper glad idag iaf :D!
Känns som om den Gamla, goa Ida är tillbaka! Fett nice! <3
Heeeejdåååå! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback