Jobbigt läge...

Hello!

Sitter och pluggar lite engelska(det var på tiden), har typ 100 glosor tills imorgon, yaaay!*NOT*
Satte mig för att plugga förut men hade ingen lust med engelska så satte mig och räknade lite matte, sen kom jag på det att jag borde nog plugga engelska ist för det är tills imorgon och matten ska vara klar på måndag xD!
När jag har pluggat färdigt hade jag tänkt att packa och städa lite för åker hem imorgon :D! <3
Förövrigt så har jag tränat idag, körde ute naturliga intervaller, gick ganska bra faktiskt med tanke på att jag har varit sjuk :)
Fast något som inte var så kul är att i morse så var jag duktig och gjorde i ordning macka och la fram en banan som jag skulle äta mellan träningen och styrkan och sedan efter all träning, men neeej då!
Självklart glömmer jag det på diskbänken hemma...
Jaja måste plugga vidare nu!
Adios <3!



Grrr....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback