Jobbigt..

Hello!

Har varit i skolan idag fick gå upp kl 5 för att ta tåget till skara ha en matte lektion sen ha två timmars hål..
På håltimman jobbade jag med våran redovisning till Afrika men självklart så försvann allt jag gjorde!
Annars har dagen flytit på :)
Fick besöks förut av Emma och Jessica xD
När jag gick hem från lokalen idag så åkte det förbi en skit slö Honda MT5(en moped för er som inte vet).
Och guuud vilka minnen jag fick när jag kände doften av moppe avgaserna och hörde moppe ljudet xD!
Tänkte på Tina och Erica. Tänkte på våra moppe somrar!
Fan vad jag saknar att åka runt på min push<3
Fungerade i vått och tort (typ).
När vi åkte till godisgruvan bara för att det var kul xD!
Eller när vi tog mopparna till Herrljunga! Minnen säger jag bara!
Önska man kunde gå tillbaka i tiden och göra allt igen :( <3
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback