seeeeg

Hallojsan!

Jag vet att jag är seg på att blogga, men nu när det är lov och allt har jag tappat blogglusten lite.
För jag tränar sen leker med kompisar sen sover så jag orkar inte blogga xD
Men jag ska försöka!
Hur som helst så var det alla hjärtans dag igår, och den spenderade jag med Hedda och Tina i gbg :D!<3
Jag tyckte det var kul och vi har inte träffats på as länge! Vi kom fram till att jag och hedda nog inte har träffats på nästan ett halvår???
INTE OK!!!
Köppte 2 par jeans, en eyeliner, ett par skor(köpptes innan ajg lämnade alingsås), 2 par strumpbyxor och massa mat :D!
Klå den dagen om ni kan!
Nu försöker jag peppa mig själv till att byta om så jag kan dra ut och cykla mitt intervallpass!

Köss å adjöss! <3




GE MIG SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback