AJ

Hej hallå!

Var nyss ute och gick med min hund Ingo och det är typ glans is ute och inte grusat, jag klarade mig nästan hela rundan ända tills jag var fem meter från dörren, då ramlade jag!
Men nog om det, idag var jag i Herrljunga igen, och var med Patric och Adam.
När vi var på thai resturangen kom Viktor och Victor, så vi typ snackade lite med dom sen drog vi hem till Adam igen :P
Imorgon bär det av till Skara, kommer bli jobbigt att komma in i vanorna igen, gå upp på morgonen, gå och lägga sig tidigt, gå i skolan, åka hem varja helg åka till skara i slutet på varje helg.
Men jag kommer väll in i det ganska fort igen hoppas jag fast kommer sakna alla här hemma <3

God bye!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback