Bror min

Hellu!
Pratade nyss med min bror, tycker ganska synd om honom.
Han gör lumpen i Stokholm och fick veta idag att dom hade fått bada!
Alltså hoppat i en sjö och sedan bara ligga där i typ 5-10 min har jag för mig han sa, sen skulle dom be om att få komma upp utan att skaka för mycket försöka slappna av osv, och vattnet var -1C.
Så medans jag sitter och klagar på ett litet bränt finger får han bada xD!
Och imorgon skulle dom typ åka iväg vid fem tiden på en övning, dom ska vara ute i skogen i en vecka och dom fick inte ha med sig någonting. Ingen kniv, ingen mat INGENTING! Det ända dom fick ha med sig var Vatten!
Tycker synd om honom...
Lycka till <3
God natt! <3



Min fine bror ^^ <3

Kommentarer
Anna säger:

Du vet att vatten fryser när det är 0 grader va? Så han var alltså i is eller? ;)

2011-01-31 | 22:59:37
Bloggadress: http://annahogstrom.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback