Det är inte lätt när det är svårt

God kväll folket!

Sitter här och klagar lite, brände mitt finger förut så gör lite ont så fort jag använder pekfingret, haha kom på en grej, när jag var liten brände jag mig på exakt samma sätt fast värre för har fortfarande ärr, men då klagade jag inte xD?
Jag har gått och blivit en kärring....
Förut kunde jag slå mig och ramla och sånt utan att bry mig, nu mera är det liksom skrik lite för ofta, får ont för ingenting, klagar på allt xD!
inte ok....
Men nog om det!
Nu tänkter jag tacka Anna Panna!
För jag orkar inte redigera bilder, eller beskära dom, så helt random så redigerade Anna min nya facebook profilbild!
Tack ska du ha :-*
Köss å adjöss! <3



Innan


Efter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback