Frukost?

Hallådär kött och blåbär!
Känner att det börjar bli dags för frukost nu eller vad tycker ni?
Mår super bra idag känns som om jag inte ens var sjuk igår med tanke på hur bra jag mår idag :O
Men kommer inte träffa Patric idag heller för jag smittar fortfarande...
Men istället drar jag nog ut och fiskar med pappsen :D! *gillar*
Ska bara rota igenom kylskåpet och kolla om ajg hittar någon intresant mat som ajg har lust att äta xD
För jag är lite sån att när jag är hungrig eller ska käka så öppnar jag kylskåpet, kollar in funderar lite på vad som är gott och vad jag har lust att äta ser ajg inget sådant så stänger jag, går därifrån och hoppas att pappa eller någon ska komma in och plocka fram eller laga maten åt mig xD

See you later aligator <3!


Kommentarer
josephine säger:

sv: tack :D undekläderna är köpt på H&M och på Gina men sen finns det andra bra affärer :) sj då? kram

2011-01-22 | 13:49:22
Bloggadress: http://joseephiines.blogg.se/
Anonym säger:

fiskar på vintern ?=) kram <3

2011-01-22 | 16:49:31
kurdisk muslimsk tjej <3 säger:

fiskar på vintern ?=) kram <3

2011-01-22 | 16:50:07
Bloggadress: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback