Godmorgon!

God morgon!

Jag stannade i Skara denna helgen, första gången någonsin typ!
För det är möte både fredag och lördag och då tyckte jag det var onödigt att åka hem, hit, hem oh sen hit igen på måndag oh hinna träna och vara med folk så jag bestämde mig för att stanna istället och bara med och köra distans här så jag får se hur dom kör.
Men istället går jag och blir förkyld så det blir väll inget med det, kanske om jag har tur så kan jag kanske vara med imorgon.
Men blev lite glad igår när jag kom på att imorgon så får ag faktiskt sovmorgonen för första gången på länge :D!
Men när jag vaknade imorse, ganska pigg tänkte nu har väll halva dagen gått tittar på klockan och den är bara 9...
Kunde inte somna om så jag gick upp och såg på Stålmannen :D!
So long!



vill att säsongen ska dra igång nu :(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback