Hemma

Hejsan!

Just nu är jag helt slut i kroppen!
Kom hem från Hanna för ett tag sedan. Hade sån otur förut på stationen i Göteborg för precis när ajg skulle gå på pendeln och skulle sätta in foten så stängdes dörarrna! men som tur va så gick det ett annat tåg till Alingsås 10min senare.
Usch får värsta ångesten, lovet är snart slut och det är så många som jag vill vara med men harf ingen tid över för jag har redan bestämt med folk. Varför kan itne lovet vara längre?
Och när jag kommer upp till skara sen kommer jag ha dator men inget internet för jag har lånat ut mitt mobila bredband till min bror... jippi...
Men imorgon blir det till att träna, får se hur mycket jag kommer orka för ajg tror att jag knappt kommer kunna gå imorgon men efter det bär det av till Herrljunga och träffa kusinen Adam :D

Köss å adjöss! <3




Biff kusinen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback