Internet

Tjolhopp tjolahej!

Nu har det inte varit några inlägg på ett tag, typ nästan en vecka.
Men jag har ju inte haft något internet och när jag kom hem i helgen så orkade jag inte för jag skulle träna, gå på avslutning med ACK sova hos Patric och fira min bror med pappas släkt.
Men nu är jag i Skara och har internet så nu kan jag göra inlägg!
Idag har jag varit i skolan, tränat lite sen när jag kom hem så körde jag tvätt och handlade mat och lagade en maträtt jag aldrig lagat förut!
För jag insåg att jag har ju faktiskt en kokbok varför inte använda den?
Så jag lagade Pasta Carbonara (stavning?) och den blev superduper god :D!
Köss å adjöss <3





Storhandlaren!


Kylskåpet innan


Efter <3!


Dags matlagning!


Ser mumsigt ut elr hur? *NOT*


Klart nu ska det bara upp på
Muuums :D! <3

Kommentarer
.... säger:

De där se mer ut som pasta carbonara, men men.

2011-01-19 | 13:54:12
Ida babe säger:

Det är det skrev fel sry xD

2011-01-19 | 19:18:36
Bloggadress: http://blaballong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback