Magsjuk...

Hajhaj!

Shit, snackade med Vonkey och  Patric igår och jag sa att jag hade ont i magen då, så jag såg klart på handbollen(Sverige vann) sen gick jag och la mig men jag kunde inte somna för ajg ahde så ont i magen sen efter ett tag så insåg jag vrf... jag var magsjuk... har inte kunnat sova på typ hela natten känns det som...
Detta suger stenhårt för jag hade planerat min helg och allt. Idag skulle jag varit med Patric för vi har varit tsm i en månad idag <3 Och vi skulle sova hos mamma sen på söndag skulle jag bowla med Vonkey Girls night out. Men det blev ju inte riktigt som planerat. Så idag under morgonen har jag piggnat till och vid fem-tiden hämtade pappa mig i Skara. Jag mår bra och sånt nu men troligtvis smittar jag i 42 timmar -.-"
Men vi får se jag kanskeär med Patric imorgon iaf och träffar vonkey på söndag!

Kyss och smek!<3


Älskar dig <3

Kommentarer
Anonym säger:

Hej!

Jag har en dagens blogg tävling oss mig så var gärna med: http://majuss.se/2011/january/dagens-blogg-lordag.html#comment

Lottar ut 2/st imorgon! Stora kramar /// Majuss

2011-01-22 | 12:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback