SNÖÖÖÖÖ

Hallojsan!

Igår så snöade det inte lite måste jag säga!
Jag åkte till pappa för att träna igår och då hade han nyss skottat, och efter att ajg hade tränat så såg det ut som om det behövdes skottas igen typ?
Aja, sov hos kusinen Adam från igår tills idag, det va as kul, för vi är ganska lika jag och han, vi har humor :D!
Jag filmade lite och filmerna kommer upp så fort jag lagt upp dom på youtube :)!
Men shitt vad arg jag var på Herrljunga igår xD
Fick åka tåg från Herrljunga till Alingsås i 1h 40min! En resa som i vanliga fall brukar ta 20min?
Först så stog vi 5meter från perrongen i Alingsås i 40 min för att det var växelfel i Herrljunga sen näär tåget började rulla och vi nvar nästan framme, så ropade dom upp i högtalarna " nästa station Herrljunga, Herrljunga" så alla ställde sig och väntade på att få gå av, men nej!
Då stannade tåget igen för det var kö för att få komma in på stationen i Herrljunga så då fick vi stå där hur långa som helst!

Hej då! <3



Snöar det?

Kommentarer
sofia säger:

Dagens blogg är uppe, se vem som vann. :D

http://www.tummenuppforsofia.blogg.se

2011-01-07 | 11:51:56
Bloggadress: http://tummenuppforsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback