Trött tjej

Hej hallå!

Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att Patrics tåg ska kommma och att Vonkey ska käka klart :D!
Dagen blev inte riktigt som planerad för egentligen skulle jag och Vonkey åka till Göteborg idag, men igår kväll satte jag alarm på kl 08.00, men imorse när ajg vaknade och kollade på klockan vad stod det då?
09.30, inget alarm hade gått igång(vad jag hade hört), troligtvis var jag så trött så jag inte vaknade det är inte ovanligt.
Så jag hade inte tränat klart föran kl halv 2 och vi insåg att det inte var någon idé för affärerna stängde kl 17.00 och vi skulle inte komma iväg fören typ 3 så vi sket i det :)
Så nu ska vi ha kul i Alingsås istället :D
Får se vad vi hittar på, men vi bestämde att vi åker till Göteborg imorgon istället :)
Men nu måste jag dra!

Hai dosch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback