Oops!

Hejsan svejsan!

Först skulle jag vilja säga förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera!
Men jag har faktiskt inte haft tid och.... näh nu ljug jag... jag har haft massa tid jag har inte orkat bara, MEN JAG SKYLLE PÅ FACEBOOK! så fort man satt sig där vill man inte därifrån!
Även om man har kollar precis allt så vill man sitta kvar, det är nästan som en drog?
Men jag får väll förklara vad ni har missat lite kortfattat.
Min bror har åkt vasaloppet öppet spår, jag har umgåts med roligt folk, varit i skolan och har haft allmänt kul xD!
Helgen har förresten varit suverän, jag har haft grymt kul.
Tack folket som gjort mig helg <3
Förövrigt så har dagen varit super bra, har världens bästa klass!
BTW så har jag nyss lagat kyckling och ris och för en gångs skull blev det bra!
Jaja nu ska jag se på TV.
Ciao! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback